Arhiiv

Mul on valus!

Kuula dialoogi.

  • Kuulake dialoogi mitu korda ja vastake küsimustele.
  • Rääkige, miks peab tüdruk arsti juurde minema.
  • Nimetage arste, kes töötavad haiglas, näiteks silm – silmaarst, kõrv – kõrvaarst, süda – südamearst.

Vasta küsimustele.

  1. Mis poisil valutas, kas pea või hammas?
  2. Kellele näitab poiss oma hammast?
  3. Kas sinul on hammas valutanud?
  4. Missugune arst parandab hambaid?

 

Kuula ja lõpeta lause.

Õpetaja ütleb ja näitab ükshaaval sõnu ning õppijad lõpetavad lause mudeli järgi.

pea – pea valutab
käsi
jalg
kõrv
kõht
kurk
sõrmed – sõrmed valutavad
jalad
juuksed

Tiina on haige

Kuula monoloogi.

  • Kuulake monoloogi ja suunake lapsi tugisõnade või abistavate küsimustega seda ümber jutustama.
  • Küsige lastelt, kas nende vanematel või tuttavatel on olnud vajadust helistada hädaabinumbril 112.

Vajalikud vahendid: numbrikaardid 1–10

Tööjuhis õpetajale:

  • Näidake lastele numbreid ja leidke igale numbrile rühmast või klassist vaste, näiteks 1 nina, 2 silma, 3 kappi jne.
  • Mäng „Pea meeles!”

Õpetajal on käes lipud. Selgitage lastele, et vastavalt tõstetud lippude arvule tuleb neil moodustada rühmad: kui õpetaja tõstab üles ühe lipu, peavad lapsed kõndima ühekaupa, kui kaks lippu, siis kahekaupa, kolm – kolmekaupa jne.

Arvud

Kuula ja korda. Kuulake numbreid ja korrake üksinda ja kooris.

Mõistata

Kuula dialoogi.Koostage koos lastega sarnaseid dialooge.

Too kuus klotsi!

Kuula dialoogi ja vasta küsimustele.

Vasta küsimustele.

  1. Mitu klotsi on tüdrukul vaja?
  2. Mitu klotsi poisil on?
  3. Mida lapsed ehitavad?

Kuula ja tõsta numbrikaart!

Kuula ja näita.

  • Pange lauale või andke igale lapsele numbrikaardid 1–10.
  • Kuulake käsklusi ja näidake õigeid numbreid.

Kuula ja kirjuta!

Kuula ja tee. Kuulake käsklusi ükshaaval ja täitke need.

Vajalikud vahendid: õppetöös vajalikud vahendid: valge paber, värviline paber, värvid, pintsel, veetops, käärid, liim

Tööjuhis õpetajale:

  • Näidake lastele joonistamise ja meisterdamise vahendeid ja korrake nende nimetusi.
  • Mäng „Millega seda tehakse?”

Õpetaja näitab lastele erinevaid rühmas või klassis tehtud töid ja esitab küsimuse „Millega seda tehakse?”, lapsed vaatavad tööd ja nimetavad töövahendeid. Näiteks akvarellidega joonistatud looduspilt – “Seda tehakse värvidega, pintsliga, veega”.

Meisterdame ja joonistame

Kuula ja korda.

  • Kuulake käsklusi ühekaupa ja korrake.
  • Kuulake  ja tehke käskluse järgi.