Kuula ja tee.
Kuulake käsklusi ja valmistage piltide või asjade abil erinevaid toite.
Paluge lastel rääkida, kas niisugune toit maitseb neile ja kui ei maitse, siis miks.
Kuula ja tee.
Kuulake käsklusi ja valmistage piltide või asjade abil erinevaid toite.
Paluge lastel rääkida, kas niisugune toit maitseb neile ja kui ei maitse, siis miks.
Vajalikud vahendid: nukuriided või pildid, millel on kleit, seelik, püksid, T-särk, jope, kampsun, pluus, teksad, botased, kummikud, sandaalid, tüdrukute kingad, poiste kingad
Tööjuhis õpetajale:
Lapsed istuvad ringis ja õpetaja hakkab riietuse järgi iseloomustama üht last. Lapsed kuulavad ja jälgivad üksteist ning arvavad, kellest õpetaja räägib. Näiteks: “On kadunud laps, kellel on täna seljas valge T-särk ja sinised püksid. Sellel lapsel on jalas triibulised sokid ja rohelised sandaalid.”
Kuula ja korda.
Kuula dialoogi ja vasta küsimustele.
Vasta küsimustele.
Kuula dialoogi ja vasta küsimustele. Koostage lastega sarnaseid dialooge.
Vasta küsimustele.
Kuula ja näita.
Kuula ja tee.
Vajalikud vahendid: pildid, millel on lapsed jooksmas, liivakastis mängimas, ujumas, palli mängimas, lilli korjamas, raamatut lugemas, arvuti taga mängimas, joonistamas, lugemas, rattaga sõitmas
Tööjuhis õpetajale:
Lapsed jalutavad läbisegi ruumis ringi. Esimene laps astub kokkulepitud toolile ja hõikab ühe tegevuse, öeldes: „Hakkame kõik palli mängima!” Lapsed vastavad kooris: „Jaa, hakkame kõik palli mängima!” ja imiteerivad palli mängimist. Mängitakse, kuni keegi hüüab välja järgmise tegevuse, millele rühm reageerib samuti: „Jaa, hakkame kõik…”
Kindla sõnavara õppimiseks ja kordamiseks võite tegevuse väljapakkujale näidata pilti mingi tegevusega. Kui mäng läheb liiga kaootiliseks, pakkuge järgmiseks mõnd rahulikuma tempoga tegevust.
Kuula ja korda.
Kuula dialoogi.
Vasta küsimustele.